Op zaterdag 2 oktober zal er een politieke ledenraad worden gehouden.
Locatie:
Igluu,
Lichttoren 32,
5611 BJ Eindhoven
Op de weg er naartoe zijn er voor de leden 2 belangrijke dingen te gebeuren:
1. De verkiezing van de nieuwe voorzitter.
- via internet.
Alle leden krijgen op woensdag 15 september een mail met een kiescode. Heeft u op 15 september geen mail ontvangen op het bij ons geregistreerde mailadres? Controleer dan even uw spammap. Mocht de mail hier niet in zitten, neem dan contact op met de ledenadministratie. - per post.
Als u bij de ledenadministratie geen mailadres hebt opgegeven, krijgt u van ons een brief met steminstructies. Bij stemmen per post kan het een aantal dagen duren voordat het stembiljet ons bereikt. Briefstemmen die na het sluiten van de ledenraadpleging binnenkomen zijn ongeldig. Houd hier rekening mee!
De leden hebben de mogelijkheid te stemmen vanaf 15 september tot en met 30 september 12 uur. Op 1 oktober wordt de uitslag bekend gemaakt.
2. De Ledenkamer is van 10 tot 24 september geopend.
Hier kun u als lid je adviezen voor partijbestuur en fractie kwijt in de vorm van een motie.
U kunt hier inloggen met uw mijn PvdA account.
Hebt nog vragen? De ledenadministratie is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 10:00 en 12:30, op 070-5500555.
Alle verdere informatie over de politieke ledenraad vindt u door op de volgende link te klikken.