Door Afdeling Hollands Kroon op 2 februari 2017

Zaterdag 4 februari canvassen we in de Elzenhof in Anna Paulowna

Der verkiezingen van 15 maart komen sneller dichterbij. Daarom canvassen we in de Elzenhof in Anna Paulowna.

We starten vanaf de Ontmoeting rond 10:15 uur. Onze canvasteams zullen met bewoners in deze buurt gesprekken voeren.

Mocht u ons willen spreken en woont u niet de Elzenhof, dan kunt voor ons vertrek bij de Ontmoeting terecht. Tevens zal ons mobiele team in de omgeving van de Elzenhof met de rode caravan rond rijden en kunt u deze te allen tijde aanhouden en in gesprek gaan met het mobiele team.

We kunnen niet iedereen in de Elzenhof spreken, daarom als u toch met ons wilt spreken kunt u altijd contact opnemen met ons. Klik voor contact adressen op contact in de menu balk.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon