Door Afdeling Hollands Kroon op 26 januari 2017

Willem Messchaert ontvangt de Rode kei

Afgelopen zaterdag 21 januari 2017 heeft de PvdA afdeling Hollands Kroon de rode kei uitgereikt  aan Willem Messchaert uit Kolhorn.

Willem zet zich in voor het dorpshuis de Nieuwe Horn / Laurenskerk. Door zijn inzet  samen met een groep vrijwilligers is een unieke koppeling ontstaan tussen het dorpshuis en de Laurenskerk.

Tevens is Willem één van de drijvende factoren van de Harmonie de Eendracht in Kolhorn.

Met zijn inzet voor de gemeenschap van Kolhorn draagt hij bij aan de leefbaarheid van het dorp Kolhorn.

De PvdA afdeling Hollands Kroon wil Willem Messchaert en daarmee de grote groep vrijwilligers om hem heen met deze rode kei eren. De bevolking van Hollands Kroon en zijn vele kernen kan mensen als Willem Messchaert niet missen.

Zoals de begeleidende tekst op de sokkel van de rode kei zegt: “Deze rode kei is Willem Messchaert aangeboden door de PvdA afdeling Hollands Kroon. Zijn inzet en enthousiasme zijn een bindend factor in de samenleving.”

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon