We hebben jou nodig.

Door Afdeling Hollands Kroon op 27 oktober 2018

Wij zoeken jou.

Heb jij interesse in de lokale politiek? Wil je graag iets in je buurt of de gemeente verbeteren? Heb je een warm sociaal hart? Sluit je dan bij ons aan en doe mee!

De PvdA Hollands Kroon is op zoek naar nieuw politiek talent! Heb je interesse en wil je echt wat betekenen voor je omgeving? Dan komen wij graag met je in gesprek!

Het politieke handwerk, de vaardigheden die hier bij komen kijken, daar kunnen wij je mee helpen. Ook beschikt de PvdA over diverse interne opleidingsmogelijkheden waar je gebruik van kunt maken.

Kost dat nou veel tijd? Ja en nee. Je kunt het zelf zo bont maken als je wilt. Wil je je alleen inzetten voor een bepaald thema? Of wil je helemaal allround aan de slag? Alles kan, bespreek vooral met ons de mogelijkheden.

Wat wij vragen? Enthousiasme, een warm sociaal hart en interesse in de politiek. Is je interesse gewekt? Neem contact met ons op en kom geheel vrijblijvend eens kennismaken!

Als je denkt jullie zoeken mij en je wil ons helpen klik, Stuur dan een mailtje naar pvdahollandskroon@ziggo.nl.
Je kunt ook bellen, kijk dan bij Contact In het menu hier boven.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon