Door Afdeling Hollands Kroon op 5 december 2015

Van idee naar Congres

Na een lang voortraject wordt de nieuwe manier van ledeninspraak in de praktijk gebracht. Belangrijke onderdelen: one man, one vote. En stemmen op een Congres kan voortaan gewoon vanuit huis! Wat dit precies betekent? Bekijk het filmpje

Welkom op het digitale platform van de PvdA.

Oefen directe invloed uit op de koers van de PvdA! Als lid kun je zelf via dit platform moties indienen voor het congres. Je kunt direct aan de slag: ga naar de tab Moties. Maak moties en vergaar steun, bediscussieer moties van anderen en steun moties als je ze interessant vindt. Op dit moment gaan de moties over de thema’s uit Van Waarde, volg deze link voor meer informatie.

Moties indienen en steunen kan tot 13 december. Daarna worden de moties met voldoende draagvlak voorgelegd in het ledenpanel, een enquete onder alle leden. In het ledenpanel nemen we de moties mee die eventueel uit twee gewestelijke voorcongressen komen. Op basis van het ledenpanel doet het Presidium een afhandelingsvoorstel aan het Congres.

Kun je nog niets plaatsen? Dan moet je nog inloggen, dat kan onder de tab Login.
Log in met het email adres waarmee je bij de PvdA bekend bent. Als je nog geen wachtwoord hebt maak je er makkelijk een aan door op het Login scherm te klikken op Wachtwoord vergeten.

Bron website pvda.nl

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon