Door Paul Medema op 14 februari 2014

Samsom in gesprek met inwoners Hollands Kroon

Ik heb Diederik Samsom uitgenodigd om de gemeente Hollands Kroon te bezoeken. Hij komt op 25 februari 2014.

800×600

foto PvdA

a19904f3b75ce0e5e636637861f12f83_normal

foto PvdA

Diederik Samsom, politiek leider van de PvdA, bezoekt dinsdag 25 februari de gemeente Hollands Kroon. Samen met PvdA-Tweede Kamerlid Marith Rebel en de lokale PvdA-lijsttrekker Jan Steven van Dijk gaat hij in gesprek met inwoners over wat er speelt in de gemeente.

“Wij staan voor een goede buurt en willen weten wat mensen bezighoudt”, zegt Van Dijk. “Daarom gaan we samen met Samsom en Rebel de straat op en de deuren langs om met mensen in gesprek te gaan.”

Uit eerdere gesprekken kwam naar voren dat de zorg een belangrijk thema is voor de inwoners van Hollands Kroon. “In de afgelopen jaren brachten we de zorg dichter bij de mensen”, vervolgt Van Dijk. “En daar gaan we in de toekomst mee door. Een mooi voorbeeld is de invoering van de Belbus. Die is er voor iedereen in de gemeente en brengt mensen van deur tot deur. Voor inwoners die slecht ter been zijn is dit een goede vervanger van het openbaar vervoer, dat niet in ieder dorp komt.”

Samsom, Rebel, Van Dijk en vrijwilligers van de PvdA gaan vanaf 17.00 uur in gesprek met inwoners van de wijk de Vogelbuurt in Anna Paulowna. Het gezelschap is vanaf 17.45 uur bij Dopshuis Veerburg (Sportlaan 21 in Anna Paulowna). Daar is iedereen welkom om vragen te stellen aan Samsom, Rebel en Van Dijk. Samsom heeft veel kennis op het gebied van duurzame energie dus vragen over windmolens en het windpark Wieringermeer zijn van harte welkom!

Paul Medema

Een samenleving waarin iedereen dezelfde kansen krijgt en wat kan maken van zijn leven, dat is waar ik voor strijd! Ik ben lid geworden van de Partij van de Arbeid omdat het niet uit mag maken waar je geboren bent. Daarnaast is een zuinige overheid van belang die het geld niet over de balk smijt

Meer over Paul Medema