Door Elbert Volkers op 21 februari 2016

PvdA Hollands Kroon doet mee aan NL doet

Op 12 maart gaat de PvdA afdeling Hollands Kroon aan de slag in de Helderse Buurt in Hippolytushoef. Actieve leden worden opgeroepen om mee te helpen.

Elk jaar zijn we als PvdA afdeling actief tijdens NLdoet. Dit jaar gaan we aan de slag in de Helderse Buurt In Hippolytushoef. Wij gaan daar op 12 maart aan de slag bij de speeltuin vereniging Hippolytushoef. We zijn daar van 09.30 tot 14.30 bezig. Graag in je agenda zetten. Voor een maaltijd wordt gezorgd.

Je hoort nog van mij wat er gedaan moet worden en of we gereedschap mee moeten nemen. Link: http://klussen.nldoet.nl/nldoet/klus/?documentid=8669

Elbert Volkers (voorzitter PvdA Hollands Kroon)

Doe je mee stuur dan even een mailtje naar: pvdahollandskroon@ziggo.nl

Elbert Volkers