Door Ruud de Vroome op 23 februari 2014

PvdA Hollands Kroon bezocht Den Oever.

Samen met het campagne team heb ik Den Oever bezocht om te canvassen.  Tijdens het canvassen houden we gespreken met bewoners en bieden we iedereen een roos aan. Ik ga meestal met Elbert Volkers langs de deuren.

campagne team in Den Oever

foto R.de Vroome

Je kunt zien dat Elbert een op Wieringen gewortelde kandidaat voor de gemeenteraad is. Iedereen kent Elbert.

In Den Oever noem de men de haven een pluspunt. In minpunt was de veiligheid. We waren in de IJsselmeerstraat. Daar werd geklaagd over de vele inbraken. Ook mist men vooral winkels.  Ik weet het niet wat de uitkomst was van de andere koppels, dat moet nog worden verwerkt.  De uitkomst van alle gesprekken wordt wel rondgestuurd in de buurt.

Jan Vos klein

foto R. de Vroome

In Den Oever liep het kamerlid Jan Vos mee zoals op vele zaterdag veel andere kamerleden. Hij keek terug op vele positieve gesprekken. Hij heeft het heel leerzaam en leuk gevonden.

We hebben er niet voor gekozen om mensen tijdens het winkelen lastig te vallen, alleen een folder in de brievenbus te stoppen, of met een geluidswagen door een dorp te rijden. Wij spreken met mensen en dat doen we al 2 jaar. In de campagnetijd zijn we alleen al in 10 kernen geweest. We kunnen niet bij iedereen langskomen, maar we hebben de laatste tijd wel met heel veel mensen gesproken.

Bij het opstellen van ons visiedocument hebben duidelijk rekening gehouden wat we tijdens de gesprekken hebben gehoord. We luisteren dus heel goed naar de bewoners van Hollands Kroon.

Klik hier voor het persbericht PvdA bezoekt Den Oever

Ruud de Vroome

Politiek en sociaal democratie is wat me met de paplepel is in gegoten. Dat heeft er toe geleid dat ik op 18 jarige leeftijd lid werd van de PvdA. In mijn jonge jaren was ik politiek actief. Dat is door werk en daarbij behorende verhuizingen een beetje in het slop geraakt. In die periode bleef

Meer over Ruud de Vroome