Door Paul Medema op 3 maart 2014

PvdA geeft complimenten in Slootdorp

We hebben 1 maart in Slootdorp gecanvast.

Op zaterdag 1 maart is de Partij van de Arbeid Hollands Kroon langs de deuren geweest in Slootdorp. Een grote groep vrijwilligers, waaronder Tweede Kamerlid Jeroen Recourt, ging in Slootdorp langs de deuren om aan bewoners te vragen hoe het dorp hun bevalt.

De bewoners reageerden zeer positief dat de PvdA langs kwam om te vragen wat er speelde in hun dorp en wat er verbeterd kan worden.

‘De meeste bewoners in Slootdorp vinden de rustige woonomgeving een groot pluspunt’ zegt lijsttrekker Jan Steven van Dijk van PvdA Hollands Kroon ‘De bewoners vinden de veiligheid en de gezellige buurt daarnaast nog grote pluspunten’ vervolgt PvdA woordvoerder Paul Medema. ‘De meeste bewoners ergeren zich aan de hondenpoep die in het openbaar groen ligt. Ook over de staat van het openbaar groen zijn de bewoners ontevreden.

De gegevens die voortkomen uit deze gesprekken worden verwerkt en binnenkort verspreid in de buurt. De lokale politici van de PvdA nemen de resultaten mee in de gemeenteraad en/of in het lokale ombudsteam.

Complimenten

Foto Slootdorp

Foto R.J. Bredewold

Zaterdag 1 maart was het ook complimentendag. Dit is door de PvdA aangegrepen om twee personen uit Slootdorp in het zonnetje te zetten d.m.v. een bos bloemen. Als eerste was dit John Elfring, John is de eigenaar van de dorpsuper in Slootdorp. Het is niet altijd makkelijk om een dorpsuper draaiende te houden en naast dit werk is hij ook nog vrijwilliger bij de brandweer. Een man om trots op te zijn! Als tweede werd Petra van de Velde in het zonnetje gezet, zij is vrijwilliger bij de oranje vereniging in Slootdorp en staat altijd voor iedereen in het dorp. Een vrouw om trots op te zijn