Door Afdeling Hollands Kroon op 14 maart 2016

PvdA afdeling Hollands Kroon helpt speeltuin Helderse buurt in Hippolytushoef met NLdoet.

Afgelopen zaterdag heeft een groep PvdA-ers van onze afdeling in het kader van NLdoet geholpen in de speeltuin van de Helders buurt in Hippolytushoef.

Op zaterdag12 maart zijn leden van de PvdA afdeling Hollands Kroon aan de slag geweest in het kader van NLdoet. Ze zijn aan het werk geweest in de speeltuin in de Helderse buurt in Hippolytushoef. De speeltuin in de Helderse buurt is een verrassend mooie intieme speeltuin die midden in de buurt ligt. Je zou iedere buurt zo’n speeltuin toewensen. De speeltuin is van de speeltuinvereniging in die buurt. En wordt beheerd door vrijwilligers die zorgen dat deze speeltuin tiptop in orde is.

12063612_1063010143761243_6489753538689436585_n

De vrijwilligerploeg © Bredewold & Buczynski

IMG_7596 verkleind

Aan de slag © R. de Vroome

IMG_7624 verkleind

Na afloop kregen de werkers een oorkonde © R. de Vroome

Voor het nieuwe seizoen moest het zand in de zandbak worden vervangen, schilderwerk worden verricht en schoongemaakt. Samen met vrijwilligers van de speeltuin vereniging hebben de PvdA-ers zich nuttig gemaakt. De 21 m2 zand voor de zandbak werd gesponsord door Ten Brinke Bestratingen.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon