7 november 2016

Onze kandidaat lijsttrekkers.

Met veel trots presenteren wij de kandidaten voor het lijsttrekkerschap van de Partij van de Arbeid: Diederik Samsom en Lodewijk Asscher.

naamloos

De adviescommissie kandidaatstelling onder leiding van Max van den Berg heeft positief geadviseerd over de kandidaten Diederik Samsom, Lodewijk Asscher en Jacques Monasch. Zij voldoen volgens de adviescommissie aan de profielschets. Het partijbestuur deelt het oordeel van de adviescommissie. Jacques Monasch heeft echter bij het partijbestuur aangegeven geen kandidaat te willen zijn. Gisteravond is er nog een gesprek tussen Jacques Monasch en een delegatie van het partijbestuur geweest om hem te overtuigen van het handhaven van zijn kandidatuur. Jacques Monasch heeft tot grote spijt van het partijbestuur desondanks besloten zijn kandidatuur in te trekken.

Op deze speciale website lees je alles over de kandidaten en de verkiezingen, die 24 november van start gaan. En natuurlijk ook over de vier landelijke debatten die we organiseren.