16 november 2014

Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (PvdA) naar Den Helder

Jeroen Dijsselbloem, de minister van Financiën voor de PvdA in het huidige kabinet, komt op 19 november a.s. voor een informeel bezoek naar Den Helder.

Tijdens een openbare bijeenkomst zal hij met de aanwezigen van gedachten wisselen over het kabinetsbeleid en het financiële beleid in het bijzonder. Vragen van de bezoekers gaat hij beantwoorden.

Deze interactieve bijeenkomst begint om 20.30 uur (inloop vanaf 20.00 uur) in galerie Windkracht 13, Weststraat 107-109 te Den Helder.

De PvdA Den Helder heet een ieder van harte welkom om mee te praten op deze interactieve bijeenkomst!

Informatie over Jeroen Dijsselbloem:

Jeroen Dijsselbloem (1966) is sinds 5 november 2012 minister van Financiën in het kabinet Rutte II. Op 21 januari 2013 werd hij tevens voorzitter van de eurogroep. Hij was van 28 maart 2000 tot 23 mei 2002 en van 20 november 2002 tot 5 november 2012 Tweede Kamerlid voor de PvdA. In de Kamer was de heer Dijsselbloem onder meer woordvoerder integratiebeleid en onderwijs. Verder was hij voorzitter van de parlementaire onderzoekscommissie onderwijsvernieuwingen. Hij was vicefractievoorzitter en in 2012 waarnemend fractievoorzitter. Voor hij Kamerlid werd, was hij plaatsvervangend hoofd van het stafbureau Algemene Leiding van het ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij.