Door Afdeling Hollands Kroon op 24 december 2016

Jeroen Recourt

Wij ondersteunen de kandidatuur van Jeroen Recourt. Jeroen is vele malen aanwezig geweest bij evenementen van onze afdeling de afgelopen jaren. Hij heeft als kamerlid  veel kennis opgedaan over onze regio.

Eerst als reclasseringswerker en later als rechter en nu als Kamerlid, ben ik voor rechtvaardigheid gegaan. Die rechtvaardigheid komt niet uit de lucht vallen; daar heb je wetten en regels voor. Veel daarvan komen uit Den Haag. Ik zet mijn ervaring en kennis van het recht ten volle in om regels te laten werken voor mensen. Vooral voor die mensen die aan het kortste eind trekken. Dus strijd ik om slachtoffers weer regie over hun leven te laten krijgen. Om vechtscheidingen te verminderen. Om een terroristische aanslag te voorkomen en onze vrijheid te beschermen. Rechtvaardigheid komt niet vanzelf.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon