Door Ruud de Vroome op 5 maart 2017

HHNK verwijdert verkiezingsborden.

Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier verwijderde verkiezingsborden die aan lantarenpalen waren bevestigd. Medewerkers van het HHNK hebben c.a. 110 verkiezingsborden verwijderd. Dit gaat geheel in tegen het beleid van de gemeente Hollands Kroon.

Sinds er geen gezamenlijke verkiezingsborden meer in de gemeente worden geplaatst, mogen politieke partijen hun borden aan lantarenpalen hangen. Nu blijkt dat het HHNK hieraan niet aan meewerkt. Ze hebben in de voormalige gemeente Niedorp een groot aantal PvdA  borden verwijdert. Wij gaan ervan uit dat er niet alleen borden van de PvdA zijn verwijderd maar ook van andere partijen.

Bob Deen kandidaat  kamerlid voor de PvdA en afkomstig uit Nieuwe Niedorp, sprak zijn teleurstelling uit over deze opstelling van het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier. Hij voert In Noord Holland Noord campagne om in de 2de Kamer te worden verkozen. Deze campagne loopt in Hollands Kroon, nu door deze opstelling van het HHNK, een fikse deuk op.

Het zou goed zijn als het bestuur van HHNK hun werknemers instrueert dat het verwijderen van deze verkiezingsborden ingaat tegen het beleid van de gemeente Hollands Kroon en daarom deze borden laat hangen en verwijderde borden terugplaatst.

Lees ook het stuk dat is gepubliceerd op PEWInieuws

Ruud de Vroome

Politiek en sociaal democratie is wat me met de paplepel is in gegoten. Dat heeft er toe geleid dat ik op 18 jarige leeftijd lid werd van de PvdA. In mijn jonge jaren was ik politiek actief. Dat is door werk en daarbij behorende verhuizingen een beetje in het slop geraakt. In die periode bleef

Meer over Ruud de Vroome