Door Ruud de Vroome op 3 juli 2016

De rode kei uitgereikt aan Wim Groot

Op 2 juli heb ik tijdens de afsluitende avond van de Samenloop voor Hoop Hollands Kroon Wim Groot de Rode Kei uitgereikt.

rode kei 2De Rode Kei is een manier van de PvdA Afdeling Hollands Kroon om mensen die iets bijzonders hebben gedaan voor de samenleving in onze gemeente te eren.

Wim Groot uit Wieringerwaard is zo’n iemand. Hij heeft de Rode Kei ontvangen voor zijn inzet als voorzitter van het comité Samenloop voor Hoop Hollands Kroon.

Hij was niet alleen voorzitter maar ook voortrekker van de Samenloop voor Hoop Hollands Kroon. Ook willen we hiermee alle vrijwilligers eren die samen met Wim deze Samenloop voor Hoop tot een succes hebben gemaakt.

foto van de facebook pagina van de Samenloop voor Hoop Hollands Kroon

De Samenloop voor Hoop is een evenement  dat op verschillende plaatsen wordt gehouden om geld op te halen voor het Koning Wilhelmina Fonds. Hierbij wordt door verschillende teams samen 24 uur lopen rond een sportveld gelopen om daarmee door sponsoring geld te ophalen. Ook zijn er op het terrein andere activiteit voor dit doel.

13567247_262263920797323_1363478820790222124_n

foto van de facebook pagina van de Samenloop voor Hoop Hollands Kroon

Met de Samenloop voor Hoop Hollands Kroon is  € 52.275,67  opgehaald. Meer informatie over deze Samenloop vind je op hun Facebook pagina en op de website van Samenloop voor Hoop.

13528898_262264014130647_7060306083930902024_n

Ruud de Vroome

Politiek en sociaal democratie is wat me met de paplepel is in gegoten. Dat heeft er toe geleid dat ik op 18 jarige leeftijd lid werd van de PvdA. In mijn jonge jaren was ik politiek actief. Dat is door werk en daarbij behorende verhuizingen een beetje in het slop geraakt. In die periode bleef

Meer over Ruud de Vroome