Door Paul Medema op 26 september 2015

De PvdA wil voorschools aanbod voor ieder kind

De PvdA Hollands Kroon stemt tegen het voorstel van het college om geen voorschools aanbod voor ieder kind beschikbaar te stellen.

De PvdA wil dat voorschools aanbod voor ieder kind kan worden gerealiseerd om zo taalachterstanden te voorkomen en er voor te zorgen dat peuters leren omgaan met iedereen.
Raadslid Jan Steven van Dijk:’De PvdA vindt dat een ieder kind een toekomst verdient en hier is het voorschools aanbod een juist middel voor. Minister Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid staat ook achter dit standpunt en heeft daardoor extra geld beschikbaar gesteld. Wij willen dat geld nu inzetten om voorschools aanbod voor ieder kind mogelijk te maken.’

Met vriendelijke groet,

Paul Medema

Een samenleving waarin iedereen dezelfde kansen krijgt en wat kan maken van zijn leven, dat is waar ik voor strijd! Ik ben lid geworden van de Partij van de Arbeid omdat het niet uit mag maken waar je geboren bent. Daarnaast is een zuinige overheid van belang die het geld niet over de balk smijt