Door Afdeling Hollands Kroon op 7 oktober 2015

De Partij van de Arbeid gaat langs in Middenmeer

Na het zomerreces zijn we weer gestart met onze canvasacties. Op zaterdag 10 oktober bezoeken we Middenmeer. Daar zullen we de inwoners bevragen over hun buurt. Waarschijnlijk zullen ook actuele thema’s aan de orde komen.

De Partij van de Arbeid Hollands Kroon komt weer langs. Met een groep van vrijwilligers en raadsleden gaat zij zaterdag 10 oktober de deuren langs in Middenmeer. Zo willen zij van de bewoners horen wat er leeft en speelt in de buurt.

De vrijwilligers komen zaterdag 10 oktober in de ochtend bij de bewoners langs. Na afloop van het onderzoek zal de partij de resultaten met de bewoners delen en, waar nodig, de informatie doorspelen naar het college van B&W, in de hoop dat ideeën werkelijkheid worden.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon