Door Afdeling Hollands Kroon op 9 maart 2015

De Partij van de Arbeid gaat langs in Kolhorn

Op 14 maart komt de Partij van de Arbeid Hollands Kroon komt langs in Kolhorn.

De Partij van de Arbeid Hollands Kroon komt weer langs. Met een groep van vrijwilligers en raadsleden gaat zij zaterdag 14 maart de deuren langs in Kolhorn. Zo willen zij van de bewoners horen wat er leeft en speelt in de buurt.

De provinciale staten en de waterschap verkiezing staat voor de deur en de Partij van de Arbeid is benieuwd of de inwoners van Kolhorn gaan stemmen en of ze merken dat het economisch weer beter gaat met Nederland.

De vrijwilligers komen, net als tientallen PvdA-afdelingen in het land , zaterdag 14 maart in de ochtend bij de bewoners langs. Na afloop van het onderzoek zal de partij de resultaten met de bewoners delen en, waar nodig, de informatie doorspelen naar het college van B&W, in de hoop dat ideeën werkelijkheid worden.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon