Door Afdeling Hollands Kroon op 24 mei 2015

De Partij van de Arbeid gaat langs in Anna Paulowna

De afdeling Hollands Kroon van de PvdA gaat in Anna Paulowna canvassen. We canvassen maandelijks in de gemeente Hollands Kroon om te luisteren naar bewoners. De uitkomsten hiervan nemen we mee in onze politieke oordeelvorming.

De Partij van de Arbeid Hollands Kroon komt weer langs. Met een groep van vrijwilligers en raadsleden gaat zij zaterdag 30 mei de deuren langs in Anna Paulowna, zij worden hierbij ondersteund door de Kamerleden Jeroen Recourt en Sjoera Dikkers. Zo willen zij van de bewoners horen wat er leeft en speelt in de buurt.

‘De PvdA is benieuwd of de inwoners van Anna Paulowna al wat merken van de veranderingen in de zorg, waar de pijnpunten zitten en wat er volgens de bewoners goed gaat’ zegt PvdA Hollands Kroon woordvoerder Paul Medema.

De vrijwilligers komen, net als tientallen PvdA-afdelingen in het land , zaterdag 30 mei in de ochtend bij de bewoners langs. Na afloop van het onderzoek zal de partij de resultaten met de bewoners delen en, waar nodig, de informatie doorspelen naar het college van B&W, in de hoop dat ideeën werkelijkheid worden.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon