Door Afdeling Hollands Kroon op 18 januari 2015

Combi canvassen en vuil ophalen

Wandelend van het einde van de Moerbeek naar Haringhuizen combineerden het canvassen met vuil zoeken.

Op zaterdagochtend heeft de PvdA afdeling op een wandeltocht van het einde van de Moerbeek naar “het mooie Haringhuizen”. We hebben tijdens deze wandeltocht zwerfvuil opgeruimd. Deze actie gaf ook weer aanleiding tot gesprekken met bewoners. Hierbij was de mogelijke keuze van het trafostation. Bij de bevolking was bezwaar tegen de plaatsing van het trafostation in het open landschappen rond de Moerbeek.

Na deze wandeltocht genoten we van een heerlijk lunch in het buurthuis van Haringhuizen/de Moerbeek de “Oude Stal” in Haringhuizen.

het mooie Haringhuizen

IMG_4167klein

IMG_4168klein

IMG_4173klein