Canvassen op 13 januari 2018

Door Afdeling Hollands Kroon op 14 januari 2018

Afgelopen zaterdag 13 januari 2018 heeft  de PvdA Hollands Kroon in Anna Paulowna gecanvast.

Canvassen 18 januari PvdA Hollands Kroon

Vandaag zijn we op pad geweest om te horen wat we voor de bewoners in Anna Paulowna kunnen betekenen in de volgende raad… Weten wat? Kijk maar!

Geplaatst door PvdA Hollands Kroon op zaterdag 13 januari 2018

We hebben in de omgeving van de Ontmoeting gecanvast in:

• de Edelesteen,
  • een deel van de Elsenhof
  • de Kemphaanlaan.
  • Ook reed ons mobiele team rond.

Zoals je in het filmpje kun zien waren de bewoners hier vrij positief over hun leef omgeving. Het bezoek werd wel op prijsgesteld. Daarbij merkten verschillende bewoners op dat we niet alleen in verkiezingstijd naar de inwoners gingen maar op gewoon tussen door.

Er volgt nog op deze website een verslag van de cijfers plus de uitkomst van de online discussie die de komende tijd zal plaats vinden met de bewoners van de straten waar is gecanvast.

Aanstaande zaterdag 20 januari canvassen we in Wieringerwerf.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon