Door Afdeling Hollands Kroon op 24 december 2016

Bob Deen

Aan de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen zal ook de afdeling Hollands Kroon meedoen. In deze campagne zal de nadruk liggen op het onder de aandacht brengen van een nieuwe kandidaat voor de Tweede Kamer Bob Deen.

De Noordkop (afdelingen Texel, Den Helder, Schagen en Hollands Kroon) heeft in Bob Deen de kandidaat gevonden om ons te vertegenwoordigen in de Tweede Kamer. Bob is opgegroeid in de Noordkop (Den Helder en Nieuwe Niedorp) en kent de rechtdoorzee mentaliteit. Hij is een zeer gedreven mens, met integriteit hoog in het vaandel. Zijn internationale oriëntatie is voor onze regio een enorm pluspunt. Wij prijzen ons dan ook gelukkig dat iemand als Bob de belangen van de Noordkop onder de aandacht kan brengen in de Tweede Kamer.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon