Door Ruud de Vroome op 20 maart 2015

Kamerleden betrokken bij Hollands Kroon

De afgelopen verkiezingen zijn voor ons teleurstellend verlopen, dit ondanks onze intensieve canvas zaterdag ochtenden. Ik denk dat wij als politieke partij het actiefst zijn geweest.

Wij vielen u niet lastig als u aan het winkelen was. Wij ging in diverse kernen van deur tot deur waar we met bewoners spraken. Hier gingen elke keer ook 1 of 2 kamerleden mee, die bedanken wij hier hartelijk voor. Het waren de kamerleden: Sjoera Dikkers, Ed Groot, Marith Rebel en Jeroen Recourt. Hierdoor heeft Hollands Kroon een gezicht gekregen in de 2de kamer.

vlnr. Sjoera, Ed, Marith en Jeroen

vlnr. Sjoera Dikkers, Ed Groot, Marith Rebel en Jeroen Recourt

Bij het canvassen waren veelal ook onze raadsleden Sylvia Buczynski, Jan Steven van Dijk en Fijko van der Laan van de partij. Hierdoor waren deze snel op de hoogt van misstanden, dit heeft geleid tot schriftelijke vragen naar het college, of zal er op een andere manier actie worden ondernomen.

Tijdens het canvassen waren ook kandidaten voor de Provinciale Staten en voor het algemene bestuur van het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier aanwezig. Daarvoor bedanken deze hartelijk. We hopen dat de gekozen kandidaten in hun overweging en afweging dat wat ze hebben gehoord hebben, meenemen in hun besluitvorming in deze bestuursorganen.

Ook als er geen verkiezingen zijn canvassen wij 1 keer per maand in een kern. Deze wordt aangekondigd in de lokale media en op onze website.

Ruud de Vroome

Politiek en sociaal democratie is wat me met de paplepel is in gegoten. Dat heeft er toe geleid dat ik op 18 jarige leeftijd lid werd van de PvdA. In mijn jonge jaren was ik politiek actief. Dat is door werk en daarbij behorende verhuizingen een beetje in het slop geraakt. In die periode bleef

Meer over Ruud de Vroome