Door Aletta Isbrucker op 7 november 2014

Algemene Leden Vregadering 8 decemeber 2014

Op 8 december 2014 wordt er een Algemene Ledenvergadering gehouden in  ’t Skrale End Westerlanderweg 25 NB te Westerland.

Beste partijgenoten,

Het is weer de hoogste tijd voor een ledenvergadering!

Zoals u in ons partij blad heeft kunnen lezen is onze partij bezig met de herziening van ons stemsysteen voor de PvdA afdelingen op de congressen. Het bestuur acht het van belang dat onze leden daar over mee praten zodat wij straks ook het geluid van de Pvda Hollands kroon kunnen laten horen op het congres.

Hoe gaat het onze fractie af in de oppositie rol?
Ook het campagne team wilt u graag vertellen welke acties op de agenda staan voor de provinciale staten en de waterschapsverkiezingen. Wist u dat onze afdeling deze keer goed is vertegenwoordigd? Wij willen graag onze kandidaten presenteren deze avond.

Namens het bestuur,

Aletta Isbrucker en Paul Medema

Aletta Isbrucker

Hallo, mijn naam is Aletta Isbrucker. Ik mag sinds 2012 het secretariaat van de afdeling PvdA Hollands Kroon beheren. Soms is het best een klus maar het is vooral een leerzame, gevarieerde functie. De samenwerking met alle actieve leden van de afdeling is het allerleukst voor mij als secretaris. Verder ben ik een actief volger