Algemene leden vergadering 3 maart 2021

Door Paul Medema op 22 januari 2021

Uitnodiging en agenda Algemene ledenvergadering Partij van de Arbeid afdeling Hollands Kroon
Woensdag 3 maart 2021 20.00 uur
Digitaal

1. Opening en vaststelling agenda
  2. Mededelingen
  3. Notulen laatste ALV (bijlage 1)
  4. Secretaris voordracht

Het bestuur draagt Saskia Denneman als secretaris voor. Tegenkandidaten kunnen zich tot 1 uur melden bij de voorzitter van de afdeling via [email protected]

1. Voordracht selectiecommissie kandidaten Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Het bestuur stelt de volgende leden voor als lid van de selectiecommissie kandidaten Gemeenteraadsverkiezingen 2020:

Johan Veul: op dit moment bestuurslid binnen de PvdA Hollands Kroon. Heeft tot 2012 vele jaren voor de PvdA in Anna Paulowna in de raad gezeten waarvan het laatste gedeelte als fractievoorzitter.

Ruud de Vroome: op dit moment bestuurslid binnen de PvdA Hollands Kroon. Heeft tot 20212 vele jaren voor de PvdA in Anna Paulowna in de raad gezeten en is als fractieondersteuner aanwezig bij fractievergaderingen en raadsvergaderingen. Weet goed wat speelt in Hollands Kroon.

Tonny Verdonk: heeft voor de PvdA in Niedorp vele jaren in de raad gezeten tot de fusie tot Hollands Kroon. Zit op dit moment in het ouderennetwerk van de PvdA.

Ferre Koopman: heeft voor de PvdA Wieringermeer in de raad gezeten tot de fusie tot Hollands Kroon.

Mark Versteeg: heeft voor de PvdA in Anna Paulowna in de raad gezeten en daarnaast statenlid in Noord-Holland. Op dit moment griffier in de gemeente Opmeer en weet daardoor welke ontwikkelingen de komende jaren gaan spelen in de gemeente.

1. Profielschetsen gemeenteraadslid, fractievoorzitter en wethouder (bijlage 2) Voorstel deelname Partij van de Arbeid aan de Gemeenteraadsverkiezingen van 2022 b. indien a. wordt aangenomen: voorstel procedure in de aanloop naar deze verkiezingen (bijlage)
  2. Voordracht verkiezingsprogrammacommissie.

Het bestuur stelt voor als leden voor de verkiezingsprogrammacommissie te benoemen alle bestuursleden plus de fractieleden. De commissie zal met thema’s werken en per thema betrokken leden en niet-leden betrekken bij het opstellen van het verkiezingsprogramma.

1. Campagne 2021
  2. Nieuws van de fracties
  4. Sluiting

In verband met de digitale Algemene ledenvergadering verzoeken we om uiterlijk maandag 1 maart 2021 je op te geven voor de vergadering via [email protected]. We zullen dan de instructies om in te loggen versturen.

Paul Medema

Het mag niet uitmaken in welk bed je bent geboren voor welke kansen je krijgt. Met die boodschap ben ik opgegroeid en past zo bij de Partij van de Arbeid. Een partij die de verheffing hoog in het vaandel heeft staan. Dat begint met bestaanszekerheid en gelijke kansen voor iedereen. Door goed onderwijs is het

Meer over Paul Medema