22 oktober 2018 openbare fractievergadering

Door Sylvia Buczynski op 19 oktober 2018

Openbare fractievergadering in MFA de Ontmoeting.

De openbare fractievergadering wordt op 22 oktober 2018 gehouden en begint om 20:00 uur.

Het zijn bijzonder drukke tijden, zoals we wel gewend zijn in de maanden oktober, november en december, maar dit jaar heeft onze fractie er nog heel veel ‘extraatjes’ bij. We zijn betrokken bij allerlei werkgroepen, o.a. de auditcommissie, vertrouwenscommissie (burgemeestersbenoeming), werkgeverscommissie (griffier/vervanging/benoeming). Dat betekent voor onze fractie dat we een overvolle agenda hebben. Aanstaande maandag hebben we onze openbare fractievergadering (20.00 uur, MFA De Ontmoeting).

De twee komende raadsvergaderingen staan naast een onderwerp als ‘bestuurlijke vernieuwing’ in het teken van Bestuursrapportage en begroting. Gezien het verkiezingsjaar en de coalitievorming een ‘beleidsarme’ begroting, omdat we dit jaar geen kadernota hadden (wel een kaderbrief). Ingezet wordt op weinig ‘algemene beschouwingen’. Financieel alles op orde, de stukken zijn overzichtelijk.

Namens de fractie