Door Afdeling Hollands Kroon op 11 februari 2017

18 februari canvassen in Hippolytushoef

Op 18 februari gaan we canvassen in Hippolytushoef op Wieringen. We starten op het plein bij de kerk rond 10:15 uur

Zoals vele zaterdagen gaan we aanstaande zaterdag 18 februari weer canvassen en starten rond 10:15 uur. Wij doen dit nu op Wieringen in Hippolytushoef. We gaan nabij het centrum weer de deuren langs en voeren daar gesprekken met inwoners over hun leefomgeving. U kunt ook uw mening geven over de plaats waar de brede school zal worden gebouwd. Ook komen de aanstaande 2de Kamerverkiezingen aan de orde.

U kunt ook voor dat we vertrekken in gesprek gaan met de canvasteams op het kerkplein. Tevens is ons mobiele team weer aanwezig. Deze rijdt met de rode caravan door Hippolytushoef. U kunt dit team ook aanhouden om in gesprek met hun te gaan.

Tijdens deze actie zal de het kandidaat kamerlid Gijs van Dijk aanwezig zijn. Gijs is de nummer 5 op de kandidatenlijst voor de 2de kamer.

Afdeling Hollands Kroon

De PvdA Afdeling Hollands Kroon waarin we samen met onze actieve leden klussen aanpakken. Onze overtuiging is : Vrijheid, democratie, rechtvaardigheid, toegankelijkheid en solidariteit zijn de ideële uitgangspunten van de sociaal democratie. Voor de PvdA Hollands Kroon staan deze uitgangspunten samen met het recht op een fatsoenlijk bestaan centraal. Wij zetten ons in voor alle

Meer over Afdeling Hollands Kroon