Door Afdeling Hollands Kroon op 5 april 2017

10 april Algemene Ledenvergadering

Op 10 april houdt de afdeling Hollands Kroon een algemene ledenvergadering. In deze vergadering wordt een begin gemaakt met de voorbereidingen van de gemeenteraads- verkiezingen van 22 maart 2018. Ook zullen we de verkiezingsuitslag nabespreken en hoe nu verder. We vergaderen in het Dorposhuis “de Oude Stal” in Haringhuizen. De vergadering start om 20 uur.

Bestuur, fractie en onze actieve leden zijn weer bijgekomen van  het campagne voeren en de verkiezingsuitslag. We gaan weer voorwaarts naar de gemeenteraads- verkiezingen van volgend jaar. Want de voorbereidingen zijn alweer in volle gang.
Zo hebben we een voorstel voor de profielschets van raadslid, fractievoorzitter en eventuele wethouder kandidaat die wij graag aan u willen voorleggen.Het bestuur heeft een kandidaatstellingscommissie gevonden maar deze kan uiteraard alleen opereren met uw zegen.

We zijn op zoek naar personen die op de kieslijst zouden willen voor de gemeenteraadsverkiezingen. Hoe leuk dit is kunt u horen van onze nieuwste raadslid Paul Medema.

Meer dan ooit tevoren zoekt de PvdA steun en input van onze leden. Wij horen graag op deze avond uw visie over de verkiezingsuitslag en hoe we ons geluid het beste kunnen laten horen aan kiezers.

Datum                 10 april 2017
Locatie                 Dorpshuis Haringhuizen
Adres                    Dorpsstraat 17
1769 HA Haringhuizen